Nowości
QS PRO ORGANIZER 300 MFI
QS PRO ORGANIZER 300 MFI
95,00 zł
szt.
QS PRO ORGANIZER 200 MFI
QS PRO ORGANIZER 200 MFI
85,00 zł
szt.
QS PRO ORGANIZER 100 MFI
QS PRO ORGANIZER 100 MFI
75,00 zł
szt.
QS PRO ORGANIZER 300
QS PRO ORGANIZER 300
95,00 zł
szt.
QS PRO ORGANIZER 200
QS PRO ORGANIZER 200
85,00 zł
szt.
QS PRO ORGANIZER 100
QS PRO ORGANIZER 100
75,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (poniżej wzór) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. 
  2. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu, rachunkiem lub paragonem.
  3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Sklep Marellobox
    Marello Serwis Agnieszka Hernik
    Geodetów 23C/2
    05-500 Józefosław

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na podany niżej adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Sklep Marellobox
Marello Serwis Agnieszka Hernik
Geodetów 23C/2
05-500 Józefosław

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

WZÓR REKLAMACJI

 

Miejscowość, data

Do

(pełna nazwa i adres sklepu)

 

Imię, nazwisko

Adres konsumenta

 

Reklamacja towaru

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

  • wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
  • nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1)

Z poważaniem

 

*niepotrzebne skreślić

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl